In de categorie dierenvoeding heeft Royal Canin de felbegeerde prijs “Meest Betrouwbare Merk 2011” ontvangen van Reader’s Digest.
Het European Trusted Brandsonderzoek laat zien dat grote merken steeds harder moeten knokken om positief te worden beoordeeld door de consument. In de strijd om de gunst van de (potentiële) klanten moeten fabrikanten alle zeilen bijzetten.
Elk jaar onderzoekt Reader’s Digest op Europees niveau de merkvoorkeuren van consumenten in diverse productcategorieën, waaronder auto’s, fotocamera’s, computers en internetproviders.
Om in aanmerking te komen voor de “Meest betrouwbare merk 2011 Award” ontdekte men dat het behouden van een verworven toppositie moeilijker te behouden is dan ooit. Consumenten worden immers steeds kritischer en laten zich vooral via internet goed en uitvoering informeren.
Voor het (Europese) onderzoek werden diverse gebruikers geïnterviewd en vroeg men hen welk merk zij als meest betrouwbaar ervaren. Van alle onderzochte landen had Nederland de meeste merken-categorieën; er zijn in ons land nl. 18 extra productgroepen toegevoegd, waaronder dierenvoeding ofwel petfood.
ROYAL CANIN komt hierbij als trotse winnaar uit de bus
en verslaat merken als Whiskas, Eukenuba en Pedigree Pal.
Deze glansrijke overwinning betekent dat de Nederlandse consument Royal Canin als het meest betrouwbare merk ziet op het gebied van hondenvoer en kattenvoer!
Een greep uit de winnende merken van 2011
MIELE wint het in de groep keukenapparatuur, AUPING behoudt haar nummer 1 positie als meest betrouwbare beddenmerk, TOYOTA komt als beste auto uit de bus en V&D verslaat concurrent HEMA in een nek-aan-nek race.
Geef een reactie